lördag 7 april 2012

Påsken -12

Denna påsk blev ungefär som förra påsken. Anna och Martin agerade värdpar och bjöd på knytismiddag. Min offergåva blev nybakat bröd, ägghalvor och cheesecake. Och såklart några enheter alkohol. Det är ju oartigt att dyka upp på ett knytis utan medtagna alkoholenheter. Helst ska dom inte redan vara i kroppen vid ankomst, men det beror helt på situationen. Jag tog iallafall med enheterna i tryggt förvar i en flaska.
Det spelades brädspel före, under och efter måltiden och när klockan blev senare och senare togs gamla hederliga Twister fram och ett "kärvänligt" Twister-battle bröt ut.

Idag, på själva påskaftonen, sitter jag och Andrew hemma och bara tar det lugnt. Jag fick ett städ- och tvättryck som jag konstigt nog brukar få dagen efter alkoholkonsumtion. Ikväll när den tredje sambon kommer hem blir det Sällskapsresan. Påskäggsgodis undanbedes.

over and out.

4 kommentarer:

custom research paper sa...

Great post, I enjoyed ready reading it, Keep posting good stuff like this

essays sa...

great) liked everything very much) keep it up and dont stop)

research papers sa...

Thanks for info

term paper sa...

Interesting post. Thanks.