fredag 5 oktober 2012

Team Building

Ännu en vecka har gått förbi alldeles för snabbt. I måndags hade jag en lektion men blev tvungen att smyga ut efter fem minuter för jag kunde inte kväva mina hostattacker. Jag gick tillbaka till mitt rum och somnade om istället. Igår hade jag faktiskt ett prov som handlade om företagsklimat och affärsengelska. Om jag inte når upp till godkänt blir jag utkickad från kursen. Jag satt hela onsdagen och pluggade i förtvivlan. Det vore ju patetiskt om jag lyckades bli utkickad från den enda kurs jag har.

Nästa vecka drar det igång på allvar för mig med kurser. Jag har äntligen fått riktig hjälp med att organisera mina kursval och på måndag har jag psykologilektion mellan 10.00 - 18.00. Rätt omänskligt lång lektion.

Mitt revben är mer brutet än någonsin. Kan bero på allt bordfotbollspelande, dansande och lekande under gårdagskvällens "Team Building Drinking Night". Men jag är inte orolig för revbenet och gosh vilken kul kväll det var!

Nu, kaffe!

Inga kommentarer: